Сума
0грн
Кількість
0
  • Бюро-Стиль. Меблі & Крісла
  • Блог
  • 10 порад, щоб продуктивність роботи не впала до нуля

10 порад, щоб продуктивність роботи не впала до нуля

18 Гру 2013 09:24

Зниженням продуктивності - проблема, з якою рано чи пізно стикається кожен, хто багато працює. CEO стартапу, венчурний інвестор, менеджер проектів - практично всі ці ролі вимагають як правило більшої віддачі, ніж може встигнути зробити людина. Якщо додати сюди ще й щоденні обов’язки, які відволікають від роботи і соціальні мережі, то зниження якості роботи практично неминуче.
10 порад, щоб продуктивність роботи не впала до нуля
Підприємець Ілля Позін, який заснував свою першу компанію - digital-агентство Ciplex в 17 років, підготував у своєму пості список з 10 простих підказок, які допоможуть підняти ефективність праці.

1. Уважно і ретельно складайте список справ на кожен день. 
Запитуйте себе: чи дійсно вам потрібні всі ці нескінченні пункти з того, що ви запланували зробити. Вносьте в розклад тільки те, що вам потрібно зробити негайно, хвилина в хвилину. Розписуйте кількість часу на кожне завдання в календарі. Встановлюйте собі дедлайни і дотримуйтеся їх.

2. Уникайте нарад і зайвих зустрічей. 
Вам дійсно абслютно немає чого відвідувати кожну нараду або зустріч, на яку вас запрошують. І хоча це може виглядати як спроба «тримати руку на пульсі», насправді ви втрачаєте дорогоцінний час. Визначте для себе які зустрічі для вас обов'язкові, а від яких краще ввічливо відмовитись. 

3. Заведіть хобі. 
Це може здаватися непродуктивною ідеєю, але ви здивуєтеся, як хобі позитивно впливає на тайм-менеджмент.

4. Не біжіть за досконалістю. 
Якщо ви постійно повертаєте своїй команді, на ваш погляд, не ідеально виконані завдання, ви знижуєте не тільки свою продуктивність, але і продуктивність своїх співробітників. Не прагніть до досконалості на всі 100 %. Використовуйте правило 100 / 80: ретельно виконуйте завдання на 80 %, на решту 20 % буде потрібно з кожним разом все менших зусиль.

5. Починайте роботу раніше вранці. 
Це дозволить спокійно попрацювати тоді коли інші тільки прокидаються і не заважають вам.

6. По-справжньому довіряйте своїй команді. 
Делегування повноважень може заощадити вам багато часу. Якщо ви не делегуєте завдання команді, ви, можливо, просто не довіряєте людям, з якими працюєте. Пам'ятайте: якщо хтось справляється із завданням по-іншому, ніж ви, це ще не означає, що він виконує його неправильно.

7. Зведіть до мінімуму «онлайн - подразники». 
Навіть, якщо закритися в кімнаті наодинці з комп'ютером, це не підвищить продуктивність, якщо ви сидете в соціальних мережах або безупину читаєте новини. Якщо у вас не виходить самостійно обмежити себе в цьому, можливо, вам допоможуть додатки, що блокують доступ до соціальних медіа.

8. Придумайте правила для перевірки своєї пошти. 
Визначте час для перевірки пошти: наприклад, кілька разів за день в певний час, повідомите про свій розклад тих, з ким списуємо найчастіше. Якщо комусь потрібно терміново з вами зв'язатися, нехай краще зателефонують або напишуть у месенджер / SMS.

9. Менше часу приділяйте плануванню. 
Скільки часу щодня Ви проводите, плануючи свій графік? Краще відразу братися за роботу: у більшості випадків відразу з головою зануритися в роботу - ефективніше і важливіше, ніж попереднє планування.

10. Уникайте «тунельного зору». 
Якщо ви сидите 5:00 поспіль, не зводячи очей з екрана комп'ютера, це може привести тільки до того, що під кінець робочого дня ви будете почувати себе вигорілим і втомленим. 
Робіть регулярні перерви, щоб відновити сили і повернутися до роботи з новими силами.