Сума
0грн
Кількість
0

Теорія успіху

04 Гру 2013 11:37

Директор зі стратегічного розвитку Sense Worldwide Брайан Міллар розповів про те, як досягти успіху, навіть якщо вам не подобається ваша робота.
 
Далеко не кожному вдається знайти роботу, яка задовольняє всі вимоги: зручний графік, уважне керівництво, можливість займатися улюбленою справою та висока зарплата. Багато людей інтуїтивно кривляться при слові «Понеділок» і уявляють, як важко їм буде вставати зранку після вихідних. 
Брайан Міллар - директор зі стратегічного розвитку Sense Worldwide, який працював з такими компаніями як Nike, Vodafone і IBM, - перерахував принципи, якими варто керуватися, щоб досягнути високих результатів навіть на роботі, яка вам не подобається.

1. Працюйте так, ніби ви створюєте ідеальний бізнес

Ніколи не припиняйте генерувати ідеї. Навіть якщо ваша компанія не вводить ніяких нововведень, а керівництво суцільно складається з консервативних диктаторів, намагайтеся придумувати нові рішення, які могли б допомогти розвинути компанію вашої мрії. 
Почніть зі стартапу у вашій голові, продовжуйте складанням бізнес-плану (його навіть можна записувати у вільний від роботи час).

Рано чи пізно в вас може виникнути по-справжньому відмінна ідея або цікавий проект, розвиваючи який, ви цілком ймовірно можете стати молодим керівником в перспективній компанії.
Теорія успіху

2 . Щоб досягти успіху, потрібен не лише талант, але й наполегливість

У поганих компаніях працюють не тільки посередні працівники. Навпаки, в них дуже багато по-справжньому креативних спеціалістів і неординарних особистостей.

Найголовніша відмінність хороших компаній від поганих в тому, що перші приділяють набагато більше уваги цінності ідей, які виникають у їхніх співробітників. Більш того, кожна ідея в них піддається розгляду.

Дуже часто проект, який на перший погляд здається вдалим, приречений на повний провал, а не цікава ідея «вистрілює» і має неймовірний успіх. Тому хороший керівник завжди готовий приділяти увагу десяткам різних ідей - він знає, що рано чи пізно серед них виявиться яка небудь по-справжньому цікава і перспективна ініціатива.

3 . Там, де нас немає, не обов'язково добре

«Цього ніколи б не трапилося в компанії N» - у кожної компанії є людина, яка любить повторювати цю фразу. Він вважає, що досконала компанія N ніколи не переживає ті ж проблеми з якими стикнувся він, тому що вона більш успішна. Швидше за все, він ніколи не працював в такій компанії, але багато чув про її досягнення. Не будьте такою людиною.
Теорія успіху
Одного разу ви отримаєте місце в більш успішної компанії, ніж раніше, і можливо, це буде та сама компанія N. Не сумнівайтеся, там ви теж зустрінете такого ж працівника, який буде впевнений, що десь в іншому місці йому б більше пощастило.

Запам'ятайте, місця, де «цього ніколи б не сталося», не існує. Кожен бізнес рано чи пізно стикається зі схожими проблемами, і найголовніше - навчитися їх долати незважаючи ні на що.

4 . Працюйте ночами
Теорія успіху
Девід Огілві - «батько реклами » і один з найуспішніших бізнесменів світу - працював ночами. Велика частина його рекламних проектів були створені у вільний від роботи час. Однак це зовсім не означає , що потрібно залишатися ночувати в офісі або йти звідти після опівночі, досить просто пошукати вирішення хвилюючої вас проблеми в більш спокійному місці, краще всього вдома, де навіть стіни допомагають думати і зосередитись.

5 . Допоможіть собі самі

Якщо ви щоранку думаєте «якби я тільки працював в Apple, я б зміг зробити що-небудь по-справжньому велике!». Будьте впевнені, вам доведеться чекати дуже довго. Над чим ви б не працювали, тільки у ваших силах зробити з цього чергову посередність або щось велике, успішне і відоме. Працюйте так, ніби ви вже працюєте в найкращій компанію на землі, і ось побачите, скоро зясується, що ви працюєте саме там.
Теорія успіху